Friday, November 26, 2010

Kepala kotak aku

Malam ni,
Kepala masih berat,
Sakit sebelah,kanan makin terasa
Ah!! Abaikan,jgn manja sgt zarith...

Luang masa bersamanya sentar tadi.
Pandangan,yg berbeza.aku dpt rasekan.tiada kemesraan disitu.
Tertanya,apa yg disimpan rasa nya lg utk aku,besar mana syg nya,risaunya,rindunya,sikit.

Sikit yg menyakitkan.jawapannya senang bgnya.
"times fly,people change"

Rasa tak bersyukur kalau persoalan ini yg aku slalu ungkapkan.

"kenapa manusia,kenapa orng lain mudah untuk melupakan,menghindarkan,
Kenapa orng lain senang nak berubah,dan melupakan,"

Apa yg buat mereka mudah dan terlalu kuat utk berubah.

Mgkin kerna ade kekuatan baru,yg lama.membosankan.

Biasalah zarith.resam kehidupan.

Cukup zarith.terima,telan,hadapi dgn redha.

"jangan ada benci"

Sekali lagi.

Aku bicara dlm diri sendiri

Selamat malam bulan ku.




- Tukang gambar berirama -
Sent by itelepong

No comments:

Post a Comment