Saturday, April 10, 2010

Bangun!

Kalau di baca tajuk entry ni.mesti pikir pasal macam bangun tido ke..bangun dari duduk ke..pembangunan negara ke..kan?
Sebenrnye nak bg tahu..arini..ari sabtu..aku bangun awal padahal tgh hujan kat luar tu..syiok woo kalau tido lagi ni..tapi aku punye semangat nak pg opis
Meronta2 ni..suruh bangun dari katil..siap2 nak
Pg opis..

Nak buat ape kat opis??

Okey terus terang ckp..sbnrye aku tgh cari mane hilangnye "passion" aku dlm kerjaya aku ni..
Since 2 tahun lepas aku rs..gambar2 aku mcm tak de yg kick pun..takde yg mengujakan..

Aku ingt balik bile kali terakhir aku upload gmbr kat flickr yg beria2.2 tahun lepas.

Aku ingt balik bile kali terakhir aku semangt gile nak balik asinmgt terus tgk/ edit gambr aku.2 tahun lepas.

Aku ingt balik bile kali terakhir aku beria gile nak gi asinmgt sampai menyebok2 asinmgt orng.2 tahun lepas.

So disebbkan atas kesedaran sivik tu.aku pasang niat ni.

Bangun awal nak pg mentelaah kat opis tu.nak korek2 artwork lame aku.
Nak bg rase balik feel "keghairahan" aku dlm
Kerjaya aku ni.

Matlamat arini.= nak kumpul at least 100 keping gmbr/ artwork aku yg lame dan mengeditnye!

Semoga berjaya zarith!

Da jom mandi.

P/s: next post aku upload gmbr tu k.







No comments:

Post a Comment