Tuesday, April 13, 2010

Permulaan yg melampaui batas.

Eceh! ye..ye je kan..tajuk entry kali ni? mcm tag line syarikat minuman isotonik.
Takde..sbnarye aku cbe positifkan diri ni.smlm dan tadi ni..aku br je lepas kn "cemarah" oleh bro wazari.cemarah tau bukan ceramah. =p

Ape yg dia ckpkan pada aku?
1. ko ni bile nak upload gambr kat flickr tu lagi? nak tgu brsawang?
2.ko nak tgu ape? tgu orng mintak sain ko? jgn harap la..mmg la ko phtgrapger utk. (nama dirahsiakan,eceh.poyo) tapi klau ko expose diri ko..semut pun tak kenal ko.
3.ko nak tgu umur brape br nak buat? 45tahun? mcm kak faziah?

Nasihat dari dia lepas da kn cemarah tu.

1.Gunakan semua peluan yg ade disekeliling ko skrng zarith..ko ingt semua orng kat luar tu sng ke nak dpt title kerja mcm ko tu? ko sendiri tgk.kalau pg asingt.orng ramai2 berubut nak amik gambar (dia) ko ni yg tiap2 ari jumpe..ishh~~ko pk la.

2.ko ni muda lagi..kuat lg..jgn sampai mcm umur nak cecah2 eric tu ke br ko nak bertindak?
masa takkan dtng balik..nti ko nyesal..cayela ckp aku ni.

3.peluang.ko tu ramai kawan je kan..kalau ko buat ape2 biznes ke ape ke..aku rase sng kot..lagi ko ni pompuan..tak semua customer suka sgt phtgrpher laki.sebab dorang malu.

ni palim sentap la dia ckp....

4." memangla ko angguk2 aku ckp skrng kan.tapi da bape kali ko angguk ntah.aku hanya boleh tlg ko ni je..ckp mcm ni.(dgn gaya tangan dia yg aku rase da tahap geram kot)..TAPI...KALAU KO TAK BERTINDAK,TAK BERBUAT SESUATU...TAK KEMANA LA.."..

aku tak jadi nak angguk lagi.Sentap.

No comments:

Post a Comment